Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myszkowie jako realizator rządowego programu „ Dobry Start" informuje, że od 3 sierpnia 2020 r. do dnia 30 listopada 2020 r. przyjmowane będą wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia „ Dobry Start".
W przypadku rodzin zastępczych oraz osób usamodzielnianych Świadczenie „Dobry Start” w kwocie 300 zł przysługuje, bez względu na wysokość dochodu, raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci i młodzież oraz osoby usamodzielniane do ukończenia 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24. roku życia.
Wnioski złożone po 30 listopada 2020 r. pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wnioski należy składać w formie papierowej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myszkowie ul. Partyzantów 21. Zachęcamy do składania dokumentów w skrzynce podawczej znajdującej się przed głównym wejściem do Przychodni Rejonowej nr 2 w Myszkowie ul. Partyzantów 21
Bezpośrednia obsługa petentów realizowana jest po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty:
kontakt e-mailowy PCPR pcprmyszkow1@wp.pl
kontakt telefoniczny PCPR tel. 34/315-79-08
Prosimy pamiętać o obowiązkowych maseczkach i środkach ostrożności.
Druk wniosku o ustalenie prawa do świadczenia „ Dobry Start” dostępny jest w siedzibie tut. Centrum oraz poniżej: